insida vs utsida

Det som finns inuti och det som syns utanpå.

Borta bra, hemma bäst

Kategori: livet

Hemma.
Jag fylls av en sån ro så fort jag kliver innanför dörren. Trots stök och sur mjölk i kylskåpet så är det som att ett lugn kommer över mig. Visst saknar jag J och katterna, jag trivs ju där med, men hemma är ändå hemma.
 
För övrigt var jag hos tandläkaren idag. Ett hål blev domen. Jag hade nästan trott det skulle vara värre, så det kändes inte så jobbigt. Sen gick jag och fikade med J. Vi får ju inte ses förrän imorrn, herregud.
Jag har verkligen aldrig varit med någon som bekräftar mig som han. Varje dag talar han om hur fantastisk jag är. Att jag är vacker, underbar och att han är så glad att han har mig. Jag är ovan, men det är så väldigt skönt att slippa tvivla.
Snart ett halvår nu hörni..
Kommentera inlägget här: