insida vs utsida

Det som finns inuti och det som syns utanpå.

gift vid första ögonkastet

Kategori: Allmänt

Jag är sjuk. Mest lite magkramper och många besök på toa, men nu har det utvecklat sig till ryggont. Så galet irriterande. Som J säger; "det räcker med en krympling i familjen!" Jag får väl se om det går att boka in ett naprapatbesök imorgon. Hejdå 600 spänn! Minst!
Just nu sitter jag i alla fall i soffan, uppallad med kuddar, och tittar på de två första avsnitten av "Gift vid första ögonkastet". Jag hejar redan mest på ett par, de i mitten eller hur man ska säga. De verkar så snälla och gulliga båda två.
När jag såg första säsongen av det här programmet var jag singel. Då satt jag och funderade över om jag skulle kunna delta i nåt liknande experiment. Förmodligen skulle jag det, jag har aldrig varit rädd att testa. Enda rädslan är väl att killen ifråga skulle bli besviken på vad han fått sig tilldelat.  Om jag inte skulle vara rolig nog, mina extrakilon, ja ni vet. Eller, förhoppningsvis vet ni inte. Intressant det där, varför var jag inte rädd att det skulle vara tvärtom? Att han inte skulle passa mig? Fast det var jag nog egentligen, men rädslan för att jag inte skulle duga överskuggade det. Så dumt.
Jag ser i alla fall programmet lite annorlunda nu. när jag är i en relation. Får andra tankar.Tar till mig lite tips också. För det är ju så, att även om kärleken övervinner mycket så övervinner den inte allt. Man måste jobba lite också. Lifelesson learned the hard way...
Kommentera inlägget här: